Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 8 mei 2014

SU-per Challenge #40 - Case it

Ook deze week doe ik weer mee met de SU-per Challenge uitdaging. 
Super leuk weer om te doen.

Opdracht was om je te laten inspireren door een kaartje dat zij geplaatst hadden.
Nou dat heb ik gedaan.

Tevens heb ik geprobeerd om de stempelset "Wonderfall" te gebruiken als zomerse set. Een uitdaging op zich omdat hij zich natuurlijk heel goed voor herfstkaarten leent.

Dit is hem geworden. Wat vinden jullie ervan?




Wil je ook aan de slag met deze stempelset of wellicht met een andere mooie die je hebt gezien. Neem contact met me op voor het plaatsen van een bestelling.

Hou ook mijn facebookpagina Stampin' Up met Linda in de gaten. Hierop plaats ik regelmatig de acties van Stampin' Up.


Wow ! Ik mag weer een button plaatsen omdat ik met de Challenge bij de top 3 hoor.



5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan en wat een leuk idee om die Wonder Fall set te gebruiken. Ik heb hem ook, maar gebruik hem inderdaad eigenlijk alleen voor herfstkaartjes. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan ! Lekker vrolijk met al die kleuren. Bedankt weer voor het meedoen met SU-per challenges !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker leuk deze set in die vrolijke kleurtjes. Super kaartje. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, wat een leuk idee om met deze set een zomerkaart te maken! Bedankt voor je deelname bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Linda,
    Mooi gedaan! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
    Groetjes, Carine

    BeantwoordenVerwijderen